#SPECIÁL 01 - HR Marketing - Margaret Starka, BE-DNA

Margaret Starka ladí lidi a firmy. Aby jim to spolu dohromady fungovalo. Meg strávila 14 let ve světě Red Bull, kde prošla jak marketingem, tak HR, které poslední roky vedla. Po odchodu z Red Bullu založila firmu BE-DNA. Pod zkratkou HR rozumí Human Relations, mezilidské vztahy a pomáhá firmám stavět jejich firemní DNA a postavit komunikační a marketingovou strategii zaměřenou na zaměstnance a potenciální zaměstnance. Co je v dnešní době v mezilidských vztazích na pracovišti nejdůležitější? O tom i o dalších tématech jsme spolu mluvily.

„Automaticky očekáváme, že se zaměstnanci budou na zákazníky usmívat. Ale přitom jim sami ten úsměv přes den dát nedokážeme.“

O čem jsme si povídali

  • Jak mít zdravé vztahy ve firmě.
  • Co to je firemní DNA a jak s tím pracovat.
  • Že firemní hodnoty zakládají mantinely chování, no-go hranice, za které bychom nikoho neměli pustit.
  • Jak moc je důležitá konzistence chování dovnitř do firmy stejně jako ven.
  • Že jedním z trendů HR marketingu a přístupu k firemním vztahům je přechod z „proklientského“ k „prolidskému“ přístupu.
  • Jak přilákat lidi do firmy a několik trendů HR marketingu.
  • Proč je důležité, co si o naší firmě myslí manželky a manželé našich zaměstnanců.
  • Jak pracovat s benefity a že je rozdíl mezi benefitem a pracovní výbavou.

Kam dál

Nejposlouchanější podcasty

Konzultuji ve firmách týmovou efektivitu, organizaci práce, procesy, vedení lidí, komunikaci a delegování.
closefacebook-squarelinkedin-squarebarsangle-downapplespotifysoundcloud