Kdo jste, co nabízíte a v čem jste jiní, než ostatní firmy na trhu? Co děláte vy a nedělá to konkurence? Jak se prezentujete na venek? Na webu, na sítích, v mailech a dokumentech?
HODNOTY
Na čem stojí váš byznys? Kdo jste? Co je pro vás důležité?
FIREMNÍ KULTURA
Co pro vás znamenají lidi v týmu? Jak moc jste otevření uvnitř i ven? Dá se vám věřit? Věří vám vaši kolegové? Věříte vy jim?
Klientská zkušenost
TOUCHPOINTY A INTERAKCE
Kde a v jakých situacích se s vámi klient setkává? Jak se cítí? Co potřebuje? Co očekává?
MOMENTY PRAVDY
Pozitivní i negativní, významné i drobné. To, jak se klient při kontaktu s vámi cítí. To vše ovlivňuje jeho vztah k vám.
CESTA ZÁKAZNÍKA
Jak postupuje váš vztah? Jak a kde se setkáváte od prvních úvah, přes spolupráci až po její ukončení?
Procesy
PRAVIDLA
Jak komunikujete s klienty i kolegy? Za jak dlouho od vás klient dostane odpověď nebo výstup? Jaké má kdo zodpovědnosti a kompeteNce?
POSTUPY
Co kdo udělá, když…
ELIMINACE PROBLÉMŮ A SNÍŽENÍ RIZIK
Jaká rizika v průběhu procesů hrozí? Je možné je snížit nebo eliminovat? Jak dělat věci jednodušeji pro klienta a efektivněji pro firmu?
Jak pracuji při dlouhodobé spolupráci
Uvolním vám ruce
Nejprve vyřešíme to, co vám zabírá čas a energii. Uvolníme vám společně ruce pro práci na rozvoji firmy. Na nastavení procesů.
Obvykle se jedná o zlepšení plánování, práce s maily, delegování, novou asistentku.
Pochopím kontext
Abych vám pomohla dobře nastavit procesy, potřebuji znát kontext. Budu se ptát na značku, pozici na trhu, vytvoříme cestu zákazníka.
Pokud některé věci ještě nemáte zpracované, doporučím experty.
Popíšu procesy
Tak jak fungují aktuálně. Potřebujete vidět výchozí pozici, označit si rizika, pochopit souvislosti.
Navrhnu vylepšení
Zjednodušíme postupy, vyjasníme kompetence, vybereme vhodné nástroje. To vše s ohledem na klienta i kolegy. Pro obě strany to musí nést zjednodušení práce.
Zavedu do praxe
Poskytnu vám podporu v průběhu zavádění procesů do praxe. Pomůžu celému týmu se zpětnou vazbou kolegům, delegováním, konzultace pro řešení aktuálních situací.
Moje výhody?
Rychle se orientuji.
Mám zkušenosti specificky s advokátními kancelářemi, proto rozumím přesně tomu, co potřebujete. Nemusíte mi to dlouze vysvětlovat. Už za týden budete mít pocit, že jsem u vás rok.
Vidím souvislosti, mám přesah.
Mám vystudovanou ekonomii, rekvalifikaci v účetnictví, praxi v personalistice a projektovém řízení a základní vhled do většiny souvisejících oblastí. Pracuji s ohledem na celkový kontext.
Přenáším dobrou praxi mezi obory.
Cíleně vyhledávám spolupráci se zajímavými firmami napříč obory. Vím tedy kde co funguje a umím to přenést i k vám.
Mám vybudovanou vlastní síť profesionálů.
Dokážu vám doporučit odborníky na oblasti, které nejsou mou specializací. Nemusíte tak složitě hledat webaře, copywritery, IT, PR atd.
Ceny
PRVNÍ POMOC
10 hodin (24.000 Kč bez DPH)
+ každá další jednotlivá hodina za 2.400 Kč bez DPH
Ujasníte si oblasti, na kterých je třeba pracovat
Získáte návrh postupu, který vám pomůže dostat se do cílového stavu
Vyzkoušíte si, jak pracuji a přemýšlím
ZÁKLAD
30 hodin (63.000 Kč bez DPH)
+ každá další jednotlivá hodina za 2.100 Kč bez DPH
Ujasníte si oblasti, na kterých je třeba pracovat
Získáte návrh postupu, který vám pomůže dostat se do cílového stavu
Společně popracujeme na prioritních oblastech s největším dopadem na efektivitu vaší firmy
MYSLÍTE TO VÁŽNĚ
50 hodin (90.000 Kč bez DPH)
+ každá další jednotlivá hodina za 1.800 Kč bez DPH
Ujasníte si oblasti, na kterých je třeba pracovat
Získáte návrh postupu, který vám pomůže dostat se do cílového stavu
Popracujeme na prioritních oblastech s největším dopadem na efektivitu firmy
Všechny změny postupně a systematicky dovedeme do praxe a vyladíme k dokonalosti
30 minut. Probereme, co vás pálí a jestli, případně jak vám mohu pomoci.
Vyberte si z mého kalendáře termín, který se vám hodí. Spojíme se buď klasicky telefonem, nebo přes jakoukoli platformu pro videohovory. Krátce se pobavíme o tom, co zrovna nejvíc řešíte a jak vám s tím mohu pomoci.
Díky spolupráci s Renatou jsem vytváření procesů přestal odkládat
Některé z rad jsem už dřív někde četl. Ale nejsem typ, co by všechno překopal jen na základě nějakého textu. Tím, že jsem Renatu najal, jsem delegování dal prioritu. Vyvíjelo to na mě tlak, který mi pomáhal věci dotáhnout. K delegování jsem měl navíc vnitřní bloky. A když jsme práci s Renatou popsali na papír, jednodušeji se mi to předávalo. Výsledek pomáhá předejít nedorozuměním a nervóznímu očekávání, jak práce dopadne. U mě to vedlo k větší jistotě, že delegovaná agenda může dobře běžet i beze mě.
Renata mi pomohla sestavit inzerát na nové zaměstnance tak, aby na něj reagovali co nejvhodnější uchazeči a zároveň měli i kandidáti hned od začátku představu, co se od nich očekává.Výběrové řízení skončilo i díky konzultaci s Renatou úspěšně hned na první pokus. Renata mi také pomohla správně identifikovat slabá místa mýchpracovních postupů a dala mi zcela konkrétní tipy na jejich vylepšení. Díky tomu je naše delegování práce v kanceláři efektivnější.
S Renatou jsem spolupracovala na náboru asistentky pro administrativní práci. Ujasnily jsme si, koho přesně potřebuji, a podle toho vytvořily výběrový proces. Podařilo se mi najít rovnou 2 skvělé asistentky! Nejvíc mi na spolupráci vyhovovalo, že Renata za mě myslela dopředu a upozorňovala mě na rizika vyplývající z té které volby.
Konzultuji ve firmách týmovou efektivitu, organizaci práce, procesy, vedení lidí, komunikaci a delegování.