Získejte jistotu, že vše bude fungovat i bez vás

Pomůžu vám dostat zase vše pod kontrolu. Najdu ve vaší práci systém a nastavím procesy tak, aby každý věděl, co má kdy udělat.
Ukážu Vám jak

Z mojí zkušenosti nejlépe funguje synergie 3 cest

1
URČIT SI PRIORITY
2
NASTAVIT PROCESY
3
DELEGOVAT

Moje výhody?

Rychle se orientuji.

Mám zkušenosti s firmami z různých oborů, proto rozumím přesně tomu, co potřebujete. Nemusíte mi to dlouze vysvětlovat. Už za týden budete mít pocit, že jsem u vás rok. 

Vidím souvislosti, mám přesah.

Mám vystudovanou ekonomii, rekvalifikaci v účetnictví, praxi v personalistice a projektovém řízení a základní vhled do většiny souvisejících oblastí. Pracuji s ohledem na celkový kontext.

Přenáším dobrou praxi mezi obory.

Cíleně vyhledávám spolupráci se zajímavými firmami napříč obory. Vím tedy kde co funguje a umím to přenést i k vám.

Mám vybudovanou vlastní síť profesionálů.

Dokážu vám doporučit odborníky na oblasti, které nejsou mou specializací. Nemusíte tak složitě hledat webaře, copywritery, IT, PR atd.

Chcete vyladit firmu?

Při dlouhodobé spolupráci jdeme krok za krokem

Rozhodnete-li se pro dlouhodobou spolupráci, nenechám vás sejít z cesty. Budu dbát na to, abyste se posouvali kupředu. Důležitý je směr a postup.

Z každého setkání si domluvíme několik kroků, které budou realistické, o kterých budete vnitřně přesvědčeni, že je do další konzultace zvládnete dokončit. Každý z těchto kroků vás posune k lepší práci i lepšímu životu.

Při dlouhodobější spolupráci na vás dohlížím, abyste změny dotáhli. 

Jak spolupráce probíhá?

  1. Nejprve vyslechnu vaše očekávání a představy.
  2. Poznám, pochopím a nacítím firmu i lidi.
  3. Navrhnu postup.
  4. Společně makáme na jednotlivých oblastech.
  5. Zavedeme změny do praxe a necháme chvíli působit.
  6. Zhodnotíme postup.
  7. Změny zafixujeme.
  8. Průběžně zhodnocujeme, revidujeme a vylepšujeme.

Spolupráce probíhá formou předplacených balíčků:

První pomoc

10 hodin (29.000 Kč bez DPH)
+ každá další jednotlivá hodina za 2.900 Kč bez DPH
Ujasníte si oblasti, na kterých je třeba pracovat
Získáte návrh postupu, který vám pomůže dostat se do cílového stavu
Vyzkoušíte si, jak pracuji a přemýšlím

ZÁKLAD

30 hodin (75.000 Kč bez DPH)
+ každá další jednotlivá hodina za 2.500 Kč bez DPH
Ujasníte si oblasti, na kterých je třeba pracovat
Získáte návrh postupu, který vám pomůže dostat se do cílového stavu
Společně popracujeme na prioritních oblastech s největším dopadem na efektivitu vaší firmy

MYSLÍTE TO VÁŽNĚ

50 hodin (115.000 Kč bez DPH)
+ každá další jednotlivá hodina za 2.300 Kč bez DPH
Ujasníte si oblasti, na kterých je třeba pracovat
Získáte návrh postupu, který vám pomůže dostat se do cílového stavu
Popracujeme na prioritních oblastech s největším dopadem na efektivitu firmy
Všechny změny postupně a systematicky dovedeme do praxe a vyladíme k dokonalosti

Ať už si vyberete jakýkoli typ spolupráce

počítejte s tím, že pokud chcete něco skutečně změnit a změny dotáhnout do konce, je třeba všechny kroky skutečně zrealizovat. A to i když si třeba myslíte, že to, co říkám, nejsou pro vás žádné novinky, že to už přeci všechno víte a že máte na práci mnohem důležitější činnosti. Ano, možná ty věci, které vám říkám, už víte, nebo je tušíte, ale ruku na srdce – pracujete s nimi? V naší spolupráci je důležité, abyste mi věřili, že to, co navrhuji, má význam a že je důležité dotáhnout vše do konce.

Pokud na to nemáte čas nebo víte, že máte tendenci nechávat věci vyšumět, řekněte mi to – ráda budu váš dotahovač. Budu po vás chtít postup i když se vám do něj zrovna nebude chtít nebo budete mít pocit, že se musíte věnovat jiným činnostem.

Budu ta, kdo udrží dohodnuté priority ve vaší mysli a aktivitě. Společně tak postupně, krok za krokem, zlepšíme fungování vaší firmy.

30 minut.
Probereme, co vás pálí a jestli, případně jak vám mohu pomoci.

Vyberte si z mého kalendáře termín, který se vám hodí. Spojíme se buď klasicky telefonem, nebo přes jakoukoli platformu pro videohovory. Krátce se pobavíme o tom, co zrovna nejvíc řešíte a jak vám s tím mohu pomoci.

Reference

Díky Renatě jsme začali věci řešit

Na spolupráci s Renatou nám nejvíce vyhovovala flexibilita, pohotovost, to že naslouchala a okamžitě reagovala na naše lehká provozní trápení. Vyhovovalo nám, že Renata byla kdykoliv k dispozici a pomohla nám s věcmi, které nás trápily, ale i těmi, o kterých jsme ani netušili, že s nimi pomoct potřebujeme. Přínos této spolupráce byl pro nás velký. Ať už to bylo to, že jsme se v tom strašném běhu dokázali zastavit a díky Renatě jsme se zamysleli a začali věci řešit. Ukázala nám cestu "jak". Pomohla nám najít systém v práci, správné nástroje a dokázala poukázat na tu část našich pracovních postupů, které bychom mohli a dokázali vlastní silou zlepšit.

Dřív jsme naráželi na organizační nejasnosti, teď ale máme jasně dané postupy, které fungují

Renata naší firmě pomohla nastavit procesy pro správu nového e-shopu - přípravu objednávek a rozvozu zboží. Nastavila nám také procesy v oblasti administrativy a interních činností, které nám skvěle fungují. Pomohla nám sepsat manuály a pracovat s nimi. Než jsme začali s Renatou spolupracovat, často jsme naráželi na organizační nejasnosti. Teď ale máme jasně sepsané postupy činností, které se nám už snadněji dodržují. Renata je organizačně schopná a rychle se zorientovala v našem fungování i problematice. Spolupráce byla moc příjemná i na osobní rovině. Mohu jedině doporučit.

Vždycky jsem se mohla spolehnout na to, že vše bude v pořádku, včas a v maximální kvalitě.

S Renatou jsem dennodenně spolupracovala několik let na lokálních i mezinárodních projektech a musím říct, že moc ráda. Vždycky jsem se mohla spolehnout na to, že vše bude v pořádku, včas a v maximální kvalitě. Renata je skvěle zorganizovaná, s výborným time managementem, zároveň funguje velmi dobře jako vedoucí týmu. Dokáže lidi namotivovat, zkoordinovat i ocenit jejich dobrou práci. Zároveň na sobě Renata neustále pracuje, jak profesně, tak osobnostně. Renatu a její práci vždy moc ráda doporučím.

Bavily jsme se přímo o naší firmě, našich procesech a problémech

Na spolupráci s Renatou mi vyhovovala flexibilita a také školení, které nebylo jen obecnými poučkami nebo workshopem, ale kde jsme se mohli bavit přímo o naší konkrétní firmě a našich procesech a problémech. Díky konzultaci jsme si konečně poprvé „hodily“ s mou společnicí na papír, jaké všechny činnosti musíme v rámci řízení společnosti vykonávat, dokázaly je roztřídit, určit, kolik času nám zabírají a zda je musíme nutně vykonávat my nebo je můžeme delegovat. Při reorganizaci práce jsme se pak k náčrtu ještě několikrát vracely.

Renáta nás svými praktickými radami vrátila zpět na zem.

Připomínky a rady paní Renaty nás posunuly o další krok k procesně řízené organizaci. Hledáme informační systém pro agendu naší středně velké neziskovky působící v sociálních službách a ty standardní IS nám nevyhovují. Vytváříme sofistkované procesní modely, studujeme odbornou literaturu. Renáta nás svými praktickými radami vrátila zpět na zem, její pojetí managementu je pochopitelné, využitelné a nezamlžené přemírou odborných výrazů. Děkujeme za spolupráci!

Po třech konzultacích jsem získala přesný, praktický a ihned použitelný návod.

Spolupráce s Renatou mi pomohla zorientovat se v postupu inzerce hledání zaměstnanců na různé pozice ve firmě. Společně jsme uspořádaly celý proces od vyhledávání zaměstnanců přes jejich výběr, filtraci těch nevyhovujících, vedení pohovoru samotného, včetně praktické části, až po odmítnutí nevyhovujících kandidátů. Díky konzultacím jsem si dokázala uvědomit, co na jakou pozici konkrétně požaduji. Po třech konzultacích jsem získala přesný, praktický a ihned použitelný návod sestavený pro konkrétní pozici, se kterým ale mohu zároveň samostatně pracovat i v dalších obdobných situacích. Renata je vždy perfektně připravená, přesná, klidná v projevu - profesionálka.

Díky spolupráci s Renatou jsem vytváření procesů přestal odkládat

Některé z rad jsem už dřív někde četl. Ale nejsem typ, co by všechno překopal jen na základě nějakého textu. Tím, že jsem Renatu najal, jsem delegování dal prioritu. Vyvíjelo to na mě tlak, který mi pomáhal věci dotáhnout. K delegování jsem měl navíc vnitřní bloky. A když jsme práci s Renatou popsali na papír, jednodušeji se mi to předávalo. Výsledek pomáhá předejít nedorozuměním a nervóznímu očekávání, jak práce dopadne. U mě to vedlo k větší jistotě, že delegovaná agenda může dobře běžet i beze mě.

Už po prvním týdnu jsem měl pocit, jako by u nás byla rok

U Renaty hodnotím pozitivně její profesionalitu a skvělý proklientský přístup. Každá firma a společnost je trochu jiná a má svá specifika. Dobrý externí konzultant se pozná i podle toho, jak rychle dokáže tato specifika nasát. U Renaty jsem již po prvním týdnu měl pocit, jako by u nás byla rok. Vyhovoval mi její  proaktivní přístup a schopnost najít si sama odpovědi na potřebné otázky.

Zadáním i cílem spolupráce bylo především vytvoření několika nových procesních směrnic, což Renata splnila na 100 %. Vedle těchto měřitelných výsledků nás ale obohatily i Renatiny názory a celkově její časově omezená přítomnost v naší organizaci byla příjemným zpestřením.

Udělejte první krok a domluvte si se mnou 30minutovou konzultaci

vyberte si termín
Konzultuji ve firmách týmovou efektivitu, organizaci práce, procesy, vedení lidí, komunikaci a delegování.
closefacebook-squarelinkedin-squarebarsangle-down