3 způsoby, jak míň pracovat a udělat stejně práce

Kategorie:

Pamatujete na pravidlo 100 %?

Mluvila jsem tam o 3 cestách, které vám pomůžou ušetřit čas. Práce bude hotová, ale vy s ní strávíte míň času.Na tohle téma jsem natočila video, má necelou hodinu a je plné konkrétních situací a tipů.

Nicméně tady máte to hlavní shrnutí 😉

1) Delegujte
Co nemusíte dělat vy, nedělejte vy.
Co neumíte dělat vy, nedělejte vy.

2) Procesujte
Jasně dané postupy vám ušetří kroky navíc, vracení se, opravování chyb, doplňování, přemýšlení nad tím, jestli je to už všechno.
Jistota, klid, úleva. Tohle vám přinesou.

3) Racionalizujte své činnosti
Musíte skutečně dělat všechno, co děláte? Nejde něco jednoduše přestat dělat? Můžete některé činnosti zautomatizovat? Neděláte věci zbytečně složitě?

Dneska je to stručnější, ale o to víc k zamyšlení.

Začněte postupně. Třeba delegováním. Nebo procesy. Nebo racionalizací a automatizací. Stejně ale brzy zjistíte, že je to provázaný celek a začnete postupně narážet i na ostatní oblasti.

Nenechte se tím odradit.

Pište si poznámky, ale nejdřív poctivě dotáhněte to rozdělané. Pěkně krok za krokem.
Není to práce na týden ani na měsíc. Čím víc na tom pracujete, tím víc se vám toho odkrývá.
Nebojte se měnit vaše zajeté postupy.
To, že něco nějak děláte posledních 5 let, není zárukou kvality. Spíš naopak. Vaše firma se mění, obor vašeho podnikání se mění, vaše postupy by měly taky.

Pokud s tím budete chtít poradit, jsem tu pro vás.

Sdílet článek

30 minut.
Probereme, co vás pálí a jestli, případně jak vám mohu pomoci.

Vyberte si z mého kalendáře termín, který se vám hodí. Spojíme se buď klasicky telefonem, nebo přes jakoukoli platformu pro videohovory. Krátce se pobavíme o tom, co zrovna nejvíc řešíte a jak vám s tím mohu pomoci.
Konzultuji ve firmách týmovou efektivitu, organizaci práce, procesy, vedení lidí, komunikaci a delegování.
closecalendarfacebook-squarelinkedin-squarefacebookbarsenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommenting