Získejte jistotu, že vše bude fungovat i bez vás

Pomůžu vám dostat zase vše pod kontrolu

Najdu ve vaší práci systém a nastavím procesy tak, aby každý věděl, co má kdy udělat

I když možná teď jenom hasíte jeden požár za druhým a nemáte dost času posouvat firmu kupředu

Několik let budujete svou firmu a firmě se teď víc než daří. Máte spoustu zakázek, mnoho klientů… Ale je toho najednou tolik, že přestáváte vše stíhat ve 100% kvalitě. A to vás štve.

Situace, do které se během své existence dostane naprostá většina firem.

Najednou cítíte, že víc než cokoli jiného hasíte jeden požár za druhým – skluz v zakázce, špatně vyřízená objednávka, opomenutá fakturace, chyby ve výstupech pro klienty, poptávky, na které nikdo nereaguje…

 

A vy, jako majitel věnujete naprostou většinu svého času nápravě problémů.

Jste přetížení vy i vaši zaměstnanci, ale přijetí nového člověka do firmy vám nijak zásadně neulevilo.

Toho, co ve firmě musíte vyřídit, je pořád víc a víc, ale není jasné, kdo přesně by se toho měl ujmout.

A přitom si chcete vzít v klidu dovolenou a vědět, že všechno bude šlapat i bez vás

Tak rádi byste zase měli zpátky tu hladce fungující firmu, která se z každé nové zakázky těší, ve které je super tým a přátelská atmosféra.

Chcete odjet na dovolenou bez nejmenších obav, jestli a jak to tam bez vás zvládnou.

Chcete přestat dřít pusou v písku a pracovat 24 hodin 7 dní v týdnu.

Chcete mít čistou hlavu na vymýšlení nových aktivit firmy a volné ruce na hledání nových obchodních příležitostí.

Chcete si zase užívat tu podnikatelskou svobodu, kdy si můžete vzít kdykoli den volna, kdy máte čas věnovat se své rodině, přátelům a svým koníčkům.

Témata, která se mnou klienti řeší nejčastěji

Snížení svého pracovního přetížení.

Uvolnění rukou a získání prostoru na rozvoj firmy.

Vytvoření systému ve firemních činnostech.

Jak získat jistotu, že vše funguje i bez jejich přítomnosti.

Ujasnění pracovních pozic a rozdělení kompetencí.

Vytvoření profilu zaměstnance pro nové pracovní pozice.

Zjednodušení firemních činností, snížení chybovosti.

Formalizaci firemních procesů a postupů.

Vytvoření profilu zaměstnance pro nové pracovní pozice.

ZKUŠENOSTI MÁM Z RŮZNÝCH OBORŮ

Vždycky jsem se mohla spolehnout na to, že vše bude v pořádku, včas a v maximální kvalitě.

S Renatou jsem dennodenně spolupracovala několik let na lokálních i mezinárodních projektech a musím říct, že moc ráda. Vždycky jsem se mohla spolehnout na to, že vše bude v pořádku, včas a v maximální kvalitě. Renata je skvěle zorganizovaná, s výborným time managementem, zároveň funguje velmi dobře jako vedoucí týmu. Dokáže lidi namotivovat, zkoordinovat i ocenit jejich dobrou práci. Zároveň na sobě Renata neustále pracuje, jak profesně, tak osobnostně. Renatu a její práci vždy moc ráda doporučím.

Dřív jsme naráželi na organizační nejasnosti, teď ale máme jasně dané postupy, které fungují.

Renata naší firmě pomohla nastavit procesy pro správu nového e-shopu – přípravu objednávek a rozvozu zboží. Nastavila nám také procesy v oblasti administrativy a interních činností, které nám skvěle fungují. Pomohla nám sepsat manuály a pracovat s nimi. Než jsme začali s Renatou spolupracovat, často jsme naráželi na organizační nejasnosti. Teď ale máme jasně sepsané postupy činností, které se nám už snadněji dodržují. Renata je organizačně schopná a rychle se zorientovala v našem fungování i problematice. Spolupráce byla moc příjemná i na osobní rovině. Mohu jedině doporučit.

Monika Bryknarová
BEAREKA, s.r.o

Díky Renatě jsme začali věci řešit.

Na spolupráci s Renatou nám nejvíce vyhovovala flexibilita, pohotovost, to že naslouchala a okamžitě reagovala na naše lehká provozní trápení. Vyhovovalo nám, že Renata byla kdykoliv k dispozici a pomohla nám s věcmi, které nás trápily, ale i těmi, o kterých jsme ani netušili, že s nimi pomoct potřebujeme. Přínos této spolupráce byl pro nás velký. Ať už to bylo to, že jsme se v tom strašném běhu dokázali zastavit a díky Renatě jsme se zamysleli a začali věci řešit. Ukázala nám cestu „jak“. Pomohla nám najít systém v práci, správné nástroje a dokázala poukázat na tu část našich pracovních postupů, které bychom mohli a dokázali vlastní silou zlepšit.

Tomáš Kettner

Bavily jsme se přímo o naší firmě, našich procesech a problémech

Na spolupráci s Renatou mi vyhovovala flexibilita a také školení, které nebylo jen obecnými poučkami nebo workshopem, ale kde jsme se mohli bavit přímo o naší konkrétní firmě a našich procesech a problémech. Díky konzultaci jsme si konečně poprvé „hodily“ s mou společnicí na papír, jaké všechny činnosti musíme v rámci řízení společnosti vykonávat, dokázaly je roztřídit, určit, kolik času nám zabírají a zda je musíme nutně vykonávat my nebo je můžeme delegovat. Při reorganizaci práce jsme se pak k náčrtu ještě několikrát vracely.

Eva Kupcová

Renáta nás svými praktickými radami vrátila zpět na zem.

Připomínky a rady paní Renaty nás posunuly o další krok k procesně řízené organizaci. Hledáme informační systém pro agendu naší středně velké neziskovky působící v sociálních službách a ty standardní IS nám nevyhovují. Vytváříme sofistkované procesní modely, studujeme odbornou literaturu. Renáta nás svými praktickými radami vrátila zpět na zem, její pojetí managementu je pochopitelné, využitelné a nezamlžené přemírou odborných výrazů. Děkujeme za spolupráci!

Díky spolupráci s Renatou jsem vytváření procesů přestal odkládat.

Některé z rad jsem už dřív někde četl. Ale nejsem typ, co by všechno překopal jen na základě nějakého textu. Tím, že jsem Renatu najal, jsem delegování dal prioritu. Vyvíjelo to na mě tlak, který mi pomáhal věci dotáhnout. K delegování jsem měl navíc vnitřní bloky. A když jsme práci s Renatou popsali na papír, jednodušeji se mi to předávalo. Výsledek pomáhá předejít nedorozuměním a nervóznímu očekávání, jak práce dopadne. U mě to vedlo k větší jistotě, že delegovaná agenda může dobře běžet i beze mě.

JUDr. Jakub Kříž
Advokát

Už po prvním týdnu jsem měl pocit, jako by u nás byla rok.

U Renaty hodnotím pozitivně její profesionalitu a skvělý proklientský přístup. Každá firma a společnost je trochu jiná a má svá specifika. Dobrý externí konzultant se pozná i podle toho, jak rychle dokáže tato specifika nasát. U Renaty jsem již po prvním týdnu měl pocit, jako by u nás byla rok. Vyhovoval mi její  proaktivní přístup a schopnost najít si sama odpovědi na potřebné otázky.

Zadáním i cílem spolupráce bylo především vytvoření několika nových procesních směrnic, což Renata splnila na 100 %. Vedle těchto měřitelných výsledků nás ale obohatily i Renatiny názory a celkově její časově omezená přítomnost v naší organizaci byla příjemným zpestřením.

Po třech konzultacích jsem získala přesný, praktický a ihned použitelný návod.

Spolupráce s Renatou mi pomohla zorientovat se v postupu inzerce hledání zaměstnanců na různé pozice ve firmě. Společně jsme uspořádaly celý proces od vyhledávání zaměstnanců přes jejich výběr, filtraci těch nevyhovujících, vedení pohovoru samotného, včetně praktické části, až po odmítnutí nevyhovujících kandidátů. Díky konzultacím jsem si dokázala uvědomit, co na jakou pozici konkrétně požaduji. Po třech konzultacích jsem získala přesný, praktický a ihned použitelný návod sestavený pro konkrétní pozici, se kterým ale mohu zároveň samostatně pracovat i v dalších obdobných situacích. Renata je vždy perfektně připravená, přesná, klidná v projevu – profesionálka.

MUDr. Kateřina Studénková

Chcete rychle poradit s konkrétním problémem nebo si naši spolupráci vyzkoušet?

VYUŽIJTE ÚVODNÍ KONZULTACI

Během hodiny a půl vám pomůžu pochopit, v čem je největší problém. Navrhnu vám několik prvních kroků, které můžete udělat hned a bez velkých investicí. A díky tomu také uvidíte okamžitě výsledky.

 

Jak probíhá úvodní konzultace?

Nejprve se na 1h potkáme osobně, zavoláme si, nebo se spojíme přes Skype. Z této části konzultace si odnesete několik prvních kroků, které vám umožní začít.

Po 14 dnech si zavoláme a během půl hodiny si shrneme, jak vám změny pomohly, na jaké obtíže jste třeba narazili a jak postupovat dál.

Cena úvodní konzultace je 2.900 Kč

Chcete vyladit celou firmu?

PŘI DLOUHODOBÉ SPOLUPRÁCI JDEME KROK ZA KROKEM

Rozhodnete-li se pro dlouhodobou spolupráci, nenechám vás sejít z cesty. Budu dbát na to, abyste se posouvali kupředu. Důležitý je směr a postup.

Z každého setkání si domluvíme několik kroků, které budou realistické, o kterých budete vnitřně přesvědčeni, že je do další konzultace zvládnete dokončit. Každý z těchto kroků vás posune k lepší práci i lepšímu životu.

Při dlouhodobější spolupráci na vás dohlížím, abyste změny dotáhli. 

 

Jak spolupráce probíhá?

Na začátku si vždy stanovíme cíle, kterých chceme dosáhnout a témata, která chceme pokrýt. Na konci spolupráce tak máme dobrý přehled o tom, že jsme skutečně naplnili vše, na čem jsme se na začátku dohodli.

Potkáváme se na 2-3h práce v pravidelných intervalech.

Vedu vám konzultační deník v Google dokumentech, kam zapisuji počet hodin, které jsem prací pro vás strávila, takže máte přehled, jak jsme na tom s ohledem na rozpočet. V průběhu setkání tam píši v bodech na čem jsme pracovali, kam jsme se posunuli a vaše úkoly na příště.
Vy si do konzultačního deníku můžete zapisovat postupy, dotazy nebo nápady.

Spolupráce u firmy se 3- 6 lidmi obvykle trvá kolem 3 měsíců v rozsahu cca 20h práce. Počítejte tedy s rozpočtem okolo 30.000 Kč.

Poradenství se hradí před zahájením spolupráce formou balíčků 10, 20 nebo 30h na základě zálohové faktury.

10 h na zkoušku - 17.000 Kč (1.700 Kč/h)

20 h základ - 30.000 Kč (1.500 Kč/h)

30 h pro ty, co to myslí vážně - 39.000 Kč (1.300 Kč/h)

Máte větší firmu, chcete to vzít od podlahy, nebo prostě jenom nemáte čas se realizaci sami věnovat?

NAJMĚTE SI MĚ DO FIRMY A JÁ U VÁS ZMĚNY NEJEN NAVRHNU, ALE TAKÉ ZREALIZUJI

U tohoto typu spolupráce cenu určuji individuálně podle rozsahu a náročnosti.

Obvykle potřebuji cca 2-3h na základní pochopení situace, poté jsem schopna upřesnit vám rozsah a tedy i cenu.

Tato vstupní analýza je placena dle aktuální hodinové sazby - 1.700 Kč/hod.

Pokud máte zájem o tento typ spolupráce, domluvíme si podmínky individuálně.

Ať už si vyberete jakýkoli typ spolupráce

počítejte s tím, že pokud chcete něco skutečně změnit a změny dotáhnout do konce, je třeba všechny kroky skutečně zrealizovat. A to i když si třeba myslíte, že to, co říkám, nejsou pro vás žádné novinky, že to už přeci všechno víte a že máte na práci mnohem důležitější činnosti. Ano, možná ty věci, které vám říkám, už víte, nebo je tušíte, ale ruku na srdce - pracujete s nimi? V naší spolupráci je důležité, abyste mi věřili, že to, co navrhuji, má význam a že je důležité dotáhnout vše do konce.

Pokud na to nemáte čas nebo víte, že máte tendenci nechávat věci vyšumět, řekněte mi to - ráda budu váš dotahovač. Budu po vás chtít postup i když se vám do něj zrovna nebude chtít nebo budete mít pocit, že se musíte věnovat jiným činnostem.

Budu ta, kdo udrží dohodnuté priority ve vaší mysli a aktivitě. Společně tak postupně, krok za krokem, zlepšíme fungování vaší firmy.

JAKÉ JSOU MOJE HODNOTY?

Věřím, že:
  • lidé ve firmě jsou to nejcennější, co firma má,
  • direktivní řízení, stejně jako "cukr a bič” brání firmě růst,
  • nevěříte-li svým kolegům, nevěří oni vám,
  • důvěra, zodpovědnost a prostor jsou větší motivací než peníze,
  • vzájemný respekt je zásadní jak na pracovišti, tak v životě,
  • pouze bezpečné a otevřené prostředí probouzí v lidech jejich největší potenciál,
  • chyby děláme všichni a právě chyby nás posouvají kupředu,
  • je lepší hledat řešení, než viníky a oběti,
  • možné je cokoli.

Posuňte svou firmu na vyšší úroveň

ÚVODNÍ KONZULTACE

Probereme jeden konkrétní problém, nebo vás nasměruji, kudy můžete sami pokračovat. Vyzkoušíte si, zda si budeme rozumět.

1 hodina konzultace + půl hodiny telefonické zhodnocení vašeho postupu

2.900 Kč

DLOUHODOBÁ SPOLUPRÁCE

Najdeme nejúžší hrdlo vaší firmy a tam začneme. Budeme postupně vylepšovat firemní postupy, organizaci práce i rozdělení kompetencí v týmu.

Systémové řešení.

Dlouhodobá spolupráce, jednou za dva týdny setkání nebo telefonní konzultace.

Od 17.000 Kč.

INTENZIVNÍ SPOLUPRÁCE

Nemáte čas věnovat se osobně zavedením změn? Najměte si mě do firmy a já změny nejen navrhnu, ale i zrealizuji.

Po určitou dobu se stávám součástí vašeho týmu a když je hotovo, zase ho opouštím.

V předem domluvené dny chodím k vám do firmy, kde pracuji jenom pro vás. Poznávám intenzivně atmosféru i lidi. Změny jsou tak efektivnější, rychlejší a intenzivnější.

Cena je individuální.