Postavte si perfektní tým na první dobrou

Nenechte se odvádět od právních problémů a klientů provozem kanceláře

Najděte takové lidi, kteří se o spolehlivý chod kanceláře postarají za vás

S ČÍM VÁM POMŮŽU

  • napsat takový inzerát, který automaticky vyřadí všechny, co u vás nikdy nebudou fungovat
  • nastavit praktickou zkoušku pohovoru, abyste z těch dobrých vybrali tu nejlepší
  • nastavit postup zaučování nové asistentky tak, aby se velmi rychle stala plnohodnotným členem týmu

 

Získáte ucelený systém výběru, který můžete použít opakovaně v budoucnu.

Pokud se poznáte alespoň ve 3 situacích, je na čase něco změnit

Organizace a operativa vás často odvádí od práce pro klienty.

Asistentky i koncipienti se vám často mění, pořád někoho zaučujete.

Přivíráte oči nad chybami a nedostatky, protože si myslíte, že nikoho pořádného stejně nenajdete.

Vaše spisy a dokumenty nejsou ve 100% pořádku.

Drobné chyby a opomenutí se opakují pořád dokola.

Zadáte asistentce nebo koncipientovi úkol a oni vám odevzdají něco úplně jiného.

A vy byste přitom chtěli…

… věnovat se právním úkolům a akvizicím.

… přestat se starat o běžný chod kanceláře.

… spolehnout se, že vše, co potřebujete, budete mít zajištěné.

Ze zkušenosti vám můžu povědět jedno

Většina mých klientů si na začátku neuvědomuje, že to může změnit.

Ze setrvačnosti zůstávají v zajetých kolejích, bojují své každodenní bitvy a hasí požáry.

Často se nepouštějí do změny z obavy, že na ní nebudou mít dostatek času, nebo vůbec nevěří, že to změnit jde.

Najděte perfektní asistentku

Dívali jste se někdy, jak vypadají inzeráty hledající asistentku do advokátní kanceláře?

Schválně se podívejte. Zadejte do vyhledavače „asistentka do advokátní kanceláře“ a uvidíte v naprosté většině případů toto:

Hledáme asistentku do advokátní kanceláře XY.

Náplň práce:

  • zajištění plynulého chodu kanceláře
  • komunikace s klienty, soudy a úřady
  • organizační a administrativní podpora týmu
  • správa docházkového systému
  • příprava a formátování dokumentů
  • evidence pošty (listinné i elektronické včetně administrace datové schránky)
  • vedení spisové agendy
  • péče o prostory a vybavení kanceláře
  • objednávky kancelářských potřeb

Požadujeme:

  • praxi na pozici asistenta/asistentky v advokátní kanceláři výhodou
  • SŠ/VŠ ekonomického nebo právního zaměření
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni
  • velmi dobrou znalost MS Office
  • samostatnost, ochotu učit se novým věcem, loajalitu
  • vysokou schopnost time managementu a organizace práce
  • schopnost práce pod stresem

Pomůže vám takový inzerát odlišit ty skvělé asistentky od zbytku?

Nehledáte spíš s takovýmhle inzerátem jehlu v kupě sena vidlemi?

Ono to totiž nikdy není jenom o tom, co asistentka, koncipient, nebo kdokoli umí. Jde hlavně o jeho osobnost a charakterové vlastnosti. Nastavení mysli. Postoje. Hodnoty.

Vy potřebujete týmové hráče. Lidi, co jsou zodpovědní a dokáží přijmout vaši důvěru.

Obzvlášť v advokacii potřebujete od asistentky maximální pečlivost, zodpovědnost, organizovanost.

 

A já vím, jak to zjistit v prvních 2 krocích výběrového řízení.

Nepotřebujete čekat několik měsíců a zaplatit několik platů, abyste poznali, jestli u vás ten člověk bude fungovat, nebo ne.

Správně napsaný inzerát vám ušetří klidně i 30 tisíc

Kolik hodin trávíte pročítáním odpovědí, z nichž víc jak polovina je úplně mimo? Kolik absolvujete pohovorů, kdy si řeknete, že tohle nebude nikdy fungovat.

Zůstane vám někdo, z koho jste nadšení? Přijme vaši nabídku? Musíte výběrové řízení opakovat?

Jak dlouho nováčka zaučujete?

Zjistili jste někdy, že nový člověk nastoupil a ukázalo se, že to, co říkal na pohovoru a sliboval v životopise, vůbec neodpovídá realitě?

Spočítejte si, kolik vás tenhle čas stojí peněz.

Nastavte si výběrový proces tak, aby automaticky vyřadil všechny, co u vás nikdy fungovat nebudou

Najít perfektní lidi není nemožné. Nemusí to zabrat roky ani to není o štěstí. Jediné, co potřebujete, je mít dobře nastavený proces výběru, který nastaví takové síto, že rychle a automaticky vyřadí zcela nevhodné kandidáty. Vy se tak potkáte na pohovor jenom s těmi, co skutečně splňují vaše požadavky. A během velmi krátké doby je dokážete dostat na plnohodnotnou pomoc pro vaši kancelář.
Náklady na výběr perfektní asistentky nebo skvělého koncipienta tak můžete snížit až o 30 tisíc na vašem čase a ještě víc na výplatách lidí, kteří stejně nikdy fungovat nebudou.

Cílem mých konzultací je, abyste se vyhnuli slepým uličkám a pracovali s postupy, které fungují

Během 3 konzultací získáte podrobný postup výběru lidí přímo pro vaši firmu a konkrétní pozici. Zároveň vám vysvětlím principy, díky kterým budete moci tento přístup použít kdykoli v budoucnu i pro další pozice.

Za 3 hodiny vašeho času:

  • ušetříte několik hodin pročítáním nerelevantních odpovědí a pohovory s kandidáty, co se k vám nehodí
  • ušetříte až několik měsíců času a nákladů na mzdy investovaných do špatného člověka

Projdeme vaše potřeby, napíšeme inzerát a nastavíme navazující postupy tak, abyste na konci získali perfektní asistentku na první dobrou.

Konzultace můžou probíhat buď telefonicky, nebo za vámi ráda přijedu osobně (Praha a střední Čechy, ostatní lokality jsou na domluvě).

CENA ZA 3 KONZULTACE: 5.100 Kč (1.700 Kč/hod.)

Existuje několik důvodů, proč se mnou lidé rádi spolupracují

  1. Mám zkušenosti specificky s advokátními kancelářemi, proto rozumím přesně tomu, co potřebujete a nemusíte mi to dlouze vysvětlovat.
  2. Pracuji s podnikateli napříč obory, mám tedy v rukávu celou škálu možných řešení a přístupů.
  3. Obecně se dokáži velmi rychle zorientovat v klientově situaci a fungování firmy. Už po pár konzultacích máte pocit, jako bych u vás byla rok. Proto s klienty postupujeme velmi efektivně a výsledky jsou vidět již po několika konzultacích.
  4. Konzultace zapisujeme do konzultačního deníku, můžete se tak kdykoli vrátit k tomu, co jsme spolu řešili a sledovat společný posun.
  5. Mám tah na branku. Nevadí mi, jestli jste chaotik, nebo máte potíž s dotahováním věcí. Krok za krokem vás k cíli provedu.

CO O MĚ POTŘEUJETE VĚDĚT

Můj manžel má vystudovaná práva, spousta našich známých jsou proto advokáti. A já vidím, jak se topí v každodenní operativě a nadávají na to, že nemůžou najít schopnou asistentku.

Systém práce pomáhám vylepšovat malým a středním firmám od roku 2015. Nastavujeme procesy a vytváříme skvělé a spolehlivé týmy. Aby mohli majitelé odjet v klidu na dovolenou s jistotu, že vše funguje skvěle i bez nich.

Postupně mě díky tomu začali oslovovat i advokáti, kteří přesně toto potřebují. Díky tomu jsem získala další a podrobnější vhled do fungování advokátních kanceláří, jejich potřeb a požadavků.

Zkušenosti mám i z korporátního prostředí. 10 let jsem pracovala v agentuře, kde jsem nabírala a vedla lidi. Občas někdo odešel z osobních důvodů, vyhodit jsem ale nikdy nikoho nemusela. Naučila jsem se, jak funguje vedení lidí.
V agentuře jsem také na základě výzkumů pomáhala velikým firmám. Radila jsem třeba České spořitelně, Raiffesenbank, ČEZu, České pojišťovně nebo Komerční bance jak mají udělat své zaměstnance spokojenější a loajlánější.
Zkušeností s konzultováním mám hodně.

To hlavní v práci i životě je pro mě vzájemný respekt. Nemám ráda, když se někdo povyšuje nad ostatní.

Jo a nevěřím, že něco nejde 😉

CO ŘÍKAJÍ MÍ KLIENTI

ILONA ČERNOCHOVÁ

Výběrové řízení bylo úspěšné hned na první pokus

Renata mi pomohla sestavit inzerát na nové zaměstnance tak, aby na něj reagovali co nejvhodnější uchazeči a zároveň měli i kandidáti hned od začátku představu, co se od nich očekává.Výběrové řízení skončilo i díky konzultaci s Renatou úspěšně hned na první pokus. Renata mi také pomohla správně identifikovat slabá místa mýchpracovních postupů a dala mi zcela konkrétní tipy na jejich vylepšení. Díky tomu je naše delegování práce v kanceláři efektivnější.

Ilona Černochová

Jakub Kříž

Díky spolupráci s Renatou jsem vytváření procesů přestal odkládat.

Některé z rad jsem už dřív někde četl. Ale nejsem typ, co by všechno překopal jen na základě nějakého textu. Tím, že jsem Renatu najal, jsem delegování dal prioritu. Vyvíjelo to na mě tlak, který mi pomáhal věci dotáhnout. K delegování jsem měl navíc vnitřní bloky. A když jsme práci s Renatou popsali na papír, jednodušeji se mi to předávalo. Výsledek pomáhá předejít nedorozuměním a nervóznímu očekávání, jak práce dopadne. U mě to vedlo k větší jistotě, že delegovaná agenda může dobře běžet i beze mě.

JUDr. Jakub Kříž
Advokát

INVESTUJTE 3 HODINY ČASU A NAJDĚTE PERFEKTNÍ ASISTENTKU

Získáte mnohem víc

Ve 3 hodinách konzultací projdeme vaše potřeby, napíšeme inzerát a nastavíme navazující postupy tak, abyste na konci získali perfektní asistentku na první dobrou.

Konzultace můžou probíhat buď telefonicky, nebo za vámi ráda přijedu osobně (Praha a střední Čechy, ostatní lokality jsou na domluvě).

CENA ZA 3 KONZULTACE: 5.100 Kč (1.700 Kč/hod.)

NASTAVTE VNITŘNÍ PROCESY A ZÍSKEJTE AŽ 1,5 HODINY DENNĚ NAVÍC

Kromě toho čistější hlavu a volnější ruce na odbornou práci

Za 10 hodin spolupráce dokážeme nastavit ty hlavní procesy ve vaší kanceláři.

Co vám to přinese?

  • snížíte chybovost běžných činností
  • zrychlíte zaučování nových lidí (asistentek i koncipientů)
  • kvalita odváděné práce se zvýší
  • opakující se činnosti budou hotové rychleji
  • kvalitní práce nebude vázaná na konkrétní lidi ve firmě
  • více věcí dotáhnete do konce

CENA ZA 10 KONZULTACÍ: 10.500 Kč (1.500 Kč/hod.)