Princip situačního vedení přI zadávání úkolů

Kde:
Online
Kdy:
Záznam webináře z 15. 10. 2020
Poznámky:
Záznam máte k dispozici 30 dní od koupě.

Záznam webináře - Situační vedení při zadávání úkolů

1 úkol, 4 skupiny lidí, 4 různé formy zadání

4 skupiny lidí podle míry jejich motivace a dovedností. Každá skupina potřebuje jiný přístup a naštvete je jinými věcmi. Postupně všechny čtyři skupiny probereme a na jednom konkrétním úkolu si ukážeme, jak měnit formulaci s ohledem na odlišné dovednosti a odlišnou motivaci.

 

Co se na webináři dozvíte:

  • jak funguje rozdělení podle dovedností a motivace
  • jak toto rozdělení zohlednit při zadávání úkolů
  • u každé ze 4 skupin si řekneme:
    • jak upravit formulaci úkolu
    • co je motivuje
    • čím je otrávíte
    • jak pracují

Pomůže vám to lépe reagovat na konkrétní a hlavně proměnlivé situace a výrazně zvýšíte pravděpodobnost, že výsledky budou odpovídat vašemu očekávání.

Pro koho je webinář určený:

  • pro všechny majitele firem, manažery, zaměstnance, freelancery a kohokoli, kdo pracuje s dalšími lidmi a potřebuje, aby jím zadané úkoly byly splněné dobře a včas,
  • pro ty, které nebaví, že musí po lidech jejich práci předělávat,
  • pro ty, kteří si chtějí ušetřit čas a spolehnout se na to, že zadaný úkol bude včas a v potřebné kvalitě hotový.

Podívejte se na ukázky z webináře:

Ukázka č. 1

Na úvod – jak pracuj se situačním vedením v rámci zadávání úkolů a jaké aspekty zvažovat

Ukázka č. 2

Úvodní povídání o odlišnostech 4 základních skupin, v ukázce skupina III

Objednávka

Záznam webináře - Situační vedení při zadávání úkolů

436 Kč

Co o webináři říkají účastníci?

Začala jsem v průběhu předchozího zhruba půl roku poprvé ve své kariéře vést vlastní tým, v tuhle chvíli o šesti lidech. A jak se říká, tisíc lidí, tisíc chutí. Každý z nich je samozřejmě jiný, každý pracuje jinak a něco jiného pro svoji práci potřebuje. Tenhle kurz mi jakožto nováčkovi v leadershipu velmi srozumitelně a prakticky představil, jak zadávat úkoly s ohledem na angažovanost a dovednosti každého z nich. Při představování jednotlivých typů jsem si pod každý z nich svoje kolegy rovnou zařazovala a představovala si zároveň i konkrétní úkoly, které se mi z tohoto pohledu zadat povedlo, a které naopak moc ne. A jak jsem to mohla udělat jinak. Víc spoilovat nebudu. :-) Pokud jste v podobné situaci, jako jsem byla já, webinář určitě doporučuji.
Skvělé školení pro manažery, projekťáky i běžné smrtelníky, kteří pracují s lidmi a sem tam potřebují, aby součinnost na projektech fungovala lépe.
Konzultuji ve firmách týmovou efektivitu, organizaci práce, procesy, vedení lidí, komunikaci a delegování.
closefacebook-squarelinkedin-squarebarsangle-down