KURZ 2 – ZADÁVEJTE ÚKOLY

Ukážu vám konkrétní kroky, díky kterým nebudete muset práci po lidech předělávat

Stalo se vám někdy, že jste zadali úkol a na konci jste dostali něco úplně jiného? A byli jste z toho otrávení?

Mně se to na začátku mé profesní dráhy dělo. Docela často. A já si říkala, jak jsou lidi neschopní a že co si neudělám sama, to nemám pořádně. Ještě víc mě vytáčelo, když jsem od kolegů slyšlea věty typu „já jsem nevěděl…“, „to  jsi mi neřekla“ nebo  „já jsem myslel, že“.  A to ze mě teda šly blesky. A tak jsem si dělala všechno sama. Od nejmenších detailů, po manažerskou práci. Bylo to nesmírně vyčerpávající a časem jsem začala dělat chyby. A co hůř – já byla přepracovaná, na hranici vyčerpání a lidi v mém týmu neměli pořádně do čeho píchnout. Protože jsem je nenechala. Byli otrávení, protože všechno, co udělali, jsem předělávala. A oni vlastně ani nevěděli moc proč, protože mluvit s nimi o tom, na to jsem už vůbec neměla čas. Já taky byla otrávená, protože jsem měla pocit, že já jsem jediná, kdo něco umí, a všichni ostatní jsou flikové a lemplové, kterým je jedno, jakou práci mi odevzdají.

Zkoušela jsem zvyšovat efektivitu své práce, ale to nestačilo.

Měnila jsem lidi, ale to nepomohlo.

Zkoušela jsem to s nimi po dobrém i po zlém, ale zázraky se nestaly.

Když už nestačilo ani to, že jsem v práci do 11 večer, musela jsem něco změnit.

Řeknu vám, proč tohle nefunguje.

Spolupráce s lidmi nefunguje, když si na ně neuděláte čas. Nefunguje, když automaticky předpokládáte, že chápou a vnímají věci stejně jako vy.

Nefunguje, když jste přesvědčení, že vy uděláte všechno nejlíp a vy přesně víte, jak se to musí udělat a vaše řešení je jediné správné.

Nefunguje to, když veškerou odpovědnost za výsledky necháváte na sobě, aniž byste ji předali lidem.

Nefunguje to, když lidem nevěříte.

Musíte jim totiž věřit, že svou práci udělají nejlépe jak dovedou, a dát jim k tomu prostor. Pokud máte pocit, že svým lidem v tomhle nemůžete věřit, pak jste si je zřejmě vybrali špatně.

 

Změna musí začít u vás samotných

Naučím vás:

  • že „sáhnout na prachy“ není to jediné a nejlepší řešení,
  • jací jsou zabijáci osobní odpovědnosti za výsledek a jak s tím pracovat,
  • jak podpořit jejich zájem o věc a zaangažovat je více do práce,
  • jak formulovat zadání, aby ho druhá strana pochopila stejně jako vy,
  • že je třeba k různým lidem volit jiný přístup a jaké přístupy máte na výběr,
  • jaké nástroje vám usnadní předávání a zadávání práce,

a další.

Vše si projdeme i prakticky na konkrétních ukázkách mých nebo i vašich.

Celý postup, který vám předám, mám ověřený více než 10 lety vlastní praxe a praxí mých klientů, kterým jsem proces zadávání úkolů pomáhala ve firmě nastavit.

Kurz není pro ty, kteří:

  • jsou přesvědčeni, že peníze jsou jedinou motivací zaměstnanců,
  • se nechtějí vzdát absolutní kontroly nad sebemenšími úkoly,
  • považují direktivní řízení a cukr a bič za jediný funkční způsob vedení lidí,
  • nevěří lidem,
  • čekají zázračnou pilulku bez práce,
  • nejsou ochotni udělat si na videa a úkoly v kurzu čas,
  • čekají, že nového a skvělého zaměstnance získají během týdne.

Pokud se v něčem z toho poznáváte, ani nečtěte dál. Nebyli byste spokojeni.

Moje práce dává smysl jenom tehdy, pokud se mnou postupujete systematicky, připravujete se a věnujete tomu čas a energii.

Co v kurzu získáte?

  • Individuální školení – 1 lekce každých 14 dní v předem dohodnutých termínech.
  • 7 skype lekcí (1 lekce 50 minut).
  • Pracovní listy.
  • Komunikaci v průběhu kurzu.

Kolik vás to bude stát?

Cena kurzu je 11.200 Kč.
Kurz je splatný předem.

CO O MNĚ MOŽNÁ CHCETE VĚDĚT

Všechno, co učím, vychází z mých letitých zkušeností práce s lidmi. S vedením různě velkých týmů českých i mezinárodních, ale i z práce s mými klienty, kterým jsem podobné procesy pomáhala zavádět.

Pracuji s principy nenásilné komunikace a respektujícího přístupu. Ve své práci s lidmi vždy beru ohled na jejich vlastní osobnost a snažím se z nich dostat to nejlepší, co v nich je.

Věřím, že každý má své silné stránky někde jinde a je třeba naučit se je využívat.

DOPORUČENÍ Z PRVNÍ RUKY

Lucie Bednářová (PR a sociální sítě, www.nejsmeagentura.cz)

Povídání i podklady, které jsem si odnesla, mě inspirovaly ke konkrétním změnám.

Vzhledem ke komornímu počtu účastníků přizpůsobila našim potřebám a dokázala odpovědět na naše individuální dotazy. Povídání i podklady, které jsem si odnesla, mě inspirovaly ke konkrétním změnám. Věřím, že praktický přínos bude brzy vidět 🙂

Mgr. Jaroslava Sedláková

Renáta nás svými praktickými radami vrátila zpět na zem.

Připomínky a rady paní Renaty nás posunuly o další krok k procesně řízené organizaci. Hledáme informační systém pro agendu naší středně velké neziskovky působící v sociálních službách a ty standardní IS nám nevyhovují. Vytváříme sofistkované procesní modely, studujeme odbornou literaturu. Renáta nás svými praktickými radami vrátila zpět na zem, její pojetí managementu je pochopitelné, využitelné a nezamlžené přemírou odborných výrazů. Děkujeme za spolupráci!

Monika Bryknarová

Dřív jsme naráželi na organizační nejasnosti, teď ale máme jasně dané postupy, které fungují.

Renata naší firmě pomohla nastavit procesy pro správu nového e-shopu – přípravu objednávek a rozvozu zboží. Nastavila nám také procesy v oblasti administrativy a interních činností, které nám skvěle fungují. Pomohla nám sepsat manuály a pracovat s nimi. Než jsme začali s Renatou spolupracovat, často jsme naráželi na organizační nejasnosti. Teď ale máme jasně sepsané postupy činností, které se nám už snadněji dodržují. Renata je organizačně schopná a rychle se zorientovala v našem fungování i problematice. Spolupráce byla moc příjemná i na osobní rovině. Mohu jedině doporučit.

Monika Bryknarová
BEAREKA, s.r.o

Lenka Šilerová (Executive Director Ipsos HR & ERM, www.ipsos.com)

Vždycky jsem se mohla spolehnout na to, že vše bude v pořádku, včas a v maximální kvalitě.

S Renatou jsem dennodenně spolupracovala několik let na lokálních i mezinárodních projektech a musím říct, že moc ráda. Vždycky jsem se mohla spolehnout na to, že vše bude v pořádku, včas a v maximální kvalitě. Renata je skvěle zorganizovaná, s výborným time managementem, zároveň funguje velmi dobře jako vedoucí týmu. Dokáže lidi namotivovat, zkoordinovat i ocenit jejich dobrou práci. Zároveň na sobě Renata neustále pracuje, jak profesně, tak osobnostně. Renatu a její práci vždy moc ráda doporučím.

Jana Pěkná

Dostala jsem nový impuls pracovat na svém businessu místo v něm.

Workshop „Jak zefektivnit svou práci a získat tak čas na to důležité“ byl super. Pro mě to bylo prospěšné hlavně v tom, že si musím uvědomit, na co je potřeba se soustředit a co je třeba delegovat. Dalo mi to nový impuls pracovat “na svém businessu” místo v něm. Díky tomu, že jsme se bavily konkrétně o mém podnikání, jsem měla možnost podívat se na něj novýma očima. Určitě to bylo prospěšné. Renata je velmi sympatická a celý kurz probíhal v hodně pohodové atmosféře, což se mi líbilo.

Marian Zikmund (IT)

Získal jsem informace a zkušenosti z praxe, které by jinak trvalo dlouho získat.

Na kurzu jsem získal cenné informace a zkušenosti z praxe, které by jinak trvalo zbytečně dlouho získat. Ideální pro vyvarování se začátečnických chyb. Doporučuji!

Marian Zikmund
IT

Dominika Špačková

Naučila jsem se rychle poznat nefunkční kandidáty. Postup můžu kdykoli zopakovat i pro jiné pozice.

Jsem ve fázi, kdy docela nestíhám. A můžu buďto zredukovat množství práce, nebo najmout lidi. Jenže když najmete špatného člověka a snažíte se ho zaučovat, stačí, abyste mu každý měsíc platili jen 5 tisíc. A když po půl roce zjistíte, že je nefunkční, stojí vás to 30 tisíc. Renata mi proto dala dovednost, kterou jsem neměla. Hledala jsem někoho, kdo pro mě bude psát články. A potřebovala jsem zjednodušit výběrový proces. Tak abych do toho nevkládala čas a energii, které nemám. Konzultace mi pomohly navrhnout výběrové řízení v několika krocích a rychle poznat nefunkční kandidáty. Byla jsem překvapená, jak jednoduché díky tomu bylo z 15 lidí vybrat 4, co postoupili dále. Hodně používám Google dokumenty a potřebuju, aby s nimi moji spolupracovníci uměli. Bez Renaty by mě ale nenapadlo dát to do výběrového řízení. Zjistila jsem tak, že mi 50 % lidí v Google dokumentech nezvládne poslat práci. Renata navíc vymyslela způsob, jak poznat, jestli se daný člověk hodí pro to, aby psal pro Maminkatelky.

Na konzultacích u Renaty je fantastické, jak vám věci zjednoduší. Našla jsem díky nim ideálního člověka na spolupráci a hlavně mám v rukou postup, který můžu kdykoliv v budoucnu využít znovu při hledání jiných lidí na jiné pozice.

Jako podnikatelka tím šetřím svoje mentální zdraví. Když vyberete nesprávného člověka, může vám to přinést spoustu bezesných nocí a zkazit pověst. Ztratíte tím obrovské množství klientů a jen těžko se to napravuje. Já navíc ráda dělám věci tak, že se dají opakovat. A to se mi s Renatou povedlo.

Dominika Špačková

Jakub Kříž

Díky spolupráci s Renatou jsem vytváření procesů přestal odkládat.

Některé z rad jsem už dřív někde četl. Ale nejsem typ, co by všechno překopal jen na základě nějakého textu. Tím, že jsem Renatu najal, jsem delegování dal prioritu. Vyvíjelo to na mě tlak, který mi pomáhal věci dotáhnout. K delegování jsem měl navíc vnitřní bloky. A když jsme práci s Renatou popsali na papír, jednodušeji se mi to předávalo. Výsledek pomáhá předejít nedorozuměním a nervóznímu očekávání, jak práce dopadne. U mě to vedlo k větší jistotě, že delegovaná agenda může dobře běžet i beze mě.

JUDr. Jakub Kříž
Advokát

Jakub Líčka CHČR

Už po prvním týdnu jsem měl pocit, jako by u nás byla rok.

U Renaty hodnotím pozitivně její profesionalitu a skvělý proklientský přístup. Každá firma a společnost je trochu jiná a má svá specifika. Dobrý externí konzultant se pozná i podle toho, jak rychle dokáže tato specifika nasát. U Renaty jsem již po prvním týdnu měl pocit, jako by u nás byla rok. Vyhovoval mi její  proaktivní přístup a schopnost najít si sama odpovědi na potřebné otázky.

Zadáním i cílem spolupráce bylo především vytvoření několika nových procesních směrnic, což Renata splnila na 100 %. Vedle těchto měřitelných výsledků nás ale obohatily i Renatiny názory a celkově její časově omezená přítomnost v naší organizaci byla příjemným zpestřením.

MUDr. Kateřina Studénková

Po třech konzultacích jsem získala přesný, praktický a ihned použitelný návod.

Spolupráce s Renatou mi pomohla zorientovat se v postupu inzerce hledání zaměstnanců na různé pozice ve firmě. Společně jsme uspořádaly celý proces od vyhledávání zaměstnanců přes jejich výběr, filtraci těch nevyhovujících, vedení pohovoru samotného, včetně praktické části, až po odmítnutí nevyhovujících kandidátů. Díky konzultacím jsem si dokázala uvědomit, co na jakou pozici konkrétně požaduji. Po třech konzultacích jsem získala přesný, praktický a ihned použitelný návod sestavený pro konkrétní pozici, se kterým ale mohu zároveň samostatně pracovat i v dalších obdobných situacích. Renata je vždy perfektně připravená, přesná, klidná v projevu – profesionálka.

MUDr. Kateřina Studénková

Stavby Jožák

Díky Renatě jsme začali věci řešit.

Na spolupráci s Renatou nám nejvíce vyhovovala flexibilita, pohotovost, to že naslouchala a okamžitě reagovala na naše lehká provozní trápení. Vyhovovalo nám, že Renata byla kdykoliv k dispozici a pomohla nám s věcmi, které nás trápily, ale i těmi, o kterých jsme ani netušili, že s nimi pomoct potřebujeme. Přínos této spolupráce byl pro nás velký. Ať už to bylo to, že jsme se v tom strašném běhu dokázali zastavit a díky Renatě jsme se zamysleli a začali věci řešit. Ukázala nám cestu „jak“. Pomohla nám najít systém v práci, správné nástroje a dokázala poukázat na tu část našich pracovních postupů, které bychom mohli a dokázali vlastní silou zlepšit.

Tomáš Kettner

Eva Kupcová – Saurusmedia

Bavily jsme se přímo o naší firmě, našich procesech a problémech

Na spolupráci s Renatou mi vyhovovala flexibilita a také školení, které nebylo jen obecnými poučkami nebo workshopem, ale kde jsme se mohli bavit přímo o naší konkrétní firmě a našich procesech a problémech. Díky konzultaci jsme si konečně poprvé „hodily“ s mou společnicí na papír, jaké všechny činnosti musíme v rámci řízení společnosti vykonávat, dokázaly je roztřídit, určit, kolik času nám zabírají a zda je musíme nutně vykonávat my nebo je můžeme delegovat. Při reorganizaci práce jsme se pak k náčrtu ještě několikrát vracely.

Eva Kupcová

Katka Piliarik | Ani muk

Uvědomila jsem si, že je dobré začít naše činnosti systematicky řídit

Díky spolupráci s Renatou jsem si sestavila seznam činností, které v naší firmě děláme, a přiřadila k nim, kdo je dělá. Uvědomila jsem si, že seznam činností, které je potřeba udělat pro doručení našeho produktu k zákazníkovi, je už opravdu dost rozsáhlý. A je dobré začít jej nějak systematicky řídit. Soustředit se na jednotlivé procesy. Tak, aby každý ve firmě věděl, že je důležitou součástí, bez které by Ani-Muk k zákazníkovi neodešel.
Na spolupráci s Renatou oceňuji její naprostou profesionalitu. Od e-mailové připomínky konzultace, přes samotný průběh konzultace, až po dodání výstupů. Měla jsem pocit, že moje starosti jsou opravdu v dobrých rukou. Silně jsem vnímala pochopení mých potřeb. Že jsme na stejné vlně. Líbilo se mi citlivé vedení mířící ke konkrétnímu návrhu řešení.
Skvělé byly také konkrétní tipy na vedení rozhovorů s týmem – chtít zpětnou vazbu, ptát se, zapojit je do toho. Cítila jsem velký zájem na tom, abychom nastavily takové řešení, které bude vyhovovat mně i všem v týmu. To je pro mě velmi důležité.
Kateřina Piliarik

Katka Vaníčková

Odnesla jsem si konkrétní kroky, které mi rychle uvolní prostor na práci

Renata se rychle zorientovala v mojí situaci, vytvořila bezpečné prostředí a milou atmosféru. Líbilo se mi, že měla tah na branku a já jsem získala jasná doporučení na konkrétní kroky, které mi rychle uvolní prostor na práci. Jelikož Renata vycházela z mojí situace byla jsem schopná se do nich bez otálení vrhnout. Hned po první konzultaci jsem si zajistila hlídání dětí, vytvořila jsem si pracovní dobu a začala dělat s klienty telefonické konzultace. Tyhle 3 kroky způsobily, že se mi nejen výrazně ulevilo, ale začala jsem pracovat efektivněji.

Je také velmi inspirující, jak ona sama má nastavené procesy. Bylo skvělé, že během rozhovoru dělala poznámky, které mi poslala obratem na mail. Mohla jsem se tak vrátit k tomu, co jsme probraly a co mám udělat.

Jsem ráda, že jsem jsem se na ni obrátila, protože to mé podnikání posune rychle dál. Díky!

Katka Vaníčková

Přesvědčily vás zkušenosti mých klientů?

Napište mi

Nejsem zrovna online, ale napište mi a já Vám odepíšu hned, jak to bude možné.

Nemůžete kód přečíst? Nový kód. captcha txt