Rubriky: Články

Kromě práce jsem taky matka. Vím, jak je těžké zorganizovat si práci, když vám pod nohama běhají malé děti. A víte co? To-do list vás nezachrání.

Chce to trochu jiný přístup, než když nemusíte brát děti v úvahu. 

Podnikáte už několik let máte to docela slušně rozjeté. Jen tak nějak teď zrovna přešlapujete na mrtvém bodě. Máte nápady, ale chybí vám čas i energie posunout to celé na další úroveň. Aby vám to začalo konečně pořádně vydělávat. 

Do toho si procházíte (stejně jako my všechny) organizačně náročným obdobím dětských rýmiček a nemocí, které dokážou jakékoli plány slušně rozbít.

Všechny důležité činností v podnikání stojí v podstatě jenom na vás. Občas vám pomůže kamarádka, ale ruku na srdce – skutečně vám to pomáhá, nebo z toho máte spíš svírání žaludku?  

Možná vás práce už ani tolik netěší, protože ji provází špatné svědomí, že to celé děláte na úkor rodiny i sebe samé. A vy byste si tak přála, aby vás to zase bavilo, abyste byla v práci šťastná.

 

Řeknu vám jedno – tak to změňte!

 

Že se to lehko řekne? Že běžné poučky o time managementu nepomáhají? No bodejť by jo. Píšou je totiž muži. A muži, obvykle, příliš nepočítají s tím nevyzpytatelným faktorem – dětmi.

My matky prostě potřebujeme přistupovat k organizaci práci úplně jinak, než chlapi.

 

Něco o tom vím. Sama podnikám. Se třemi malými dětmi v závěsu. Ve školce je jedno, dvě mladší jsou se mnou doma, z toho jedno kojené miminko. A i tak mám pocit, že jsem docela slušně organizovaná a zvládnu relativně velký objem práce.

 

Za ty roky, co mám děti, jsem si vytvořila velmi funkční systém práce. Výborně mi funguje bez ohledu na to, jestli pracuju v pracovně, kavárně, nebo u kuchyňského stolu. Bez ohledu na to, jestli mi zrovna na týden vypadne hlídání nebo jsou děti nemocné. S tím vším počítám a pracuji.

No aby ne! Vždyť organizace práce je to, co mě živí. Jsem v tom dobrá. A jsem taky matka. Vím, čím procházíte, protože tím procházím taky.

 

V poslední době za mnou bylo několik maminek podnikatelek a ptaly se mě:

„Jak si mám tu práci zorganizovat, abych to posouvala pořád dopředu a úplně se z toho nezbláznila?“

 

Tak mi to nedalo, sedla jsem k počítači a sepsala 10 tipů, které pomáhají mně osobně mít práci pod kontrolou a pořád se posouvat kupředu.

 

A víte co? Tady je máte. Dávám tyhle tipy k dispozici vám, podnikajícím mámám, abyste se z toho nezbláznily.

Zadarmo. Projděte si je, a pak mi řekněte, jak vám to pomohlo.

 

Garantuji vám, že tenhle minikurz vám vrátí energii a chuť posunout své podnikání dál. Budete se na práci zase těšit.

 

Stačí si o něj napsat tímto formulářem. Každý den vám pak přijde jeden tip. Celkem 10 dní, 10 praktických rad.

A nebojte. Když vás to nebude bavit, snadno se odhlásíte.

 


Přihlašte se k minikurzu zdarma




Recommended Posts

Zanechat komentář